Programa de apoio a mulleres nos ámbitos rural e urbano, no marco do Plan de recuperación, transformación e resilienca financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU. Exercicio 2023/24

Programa de Emprego

Apoio a mulleres nos ámbitos rural e urbano

¿Queres mellorar a túa empregabilidade?

¡Inscríbete!

Programa de Emprego

Apoio a mulleres nos ámbitos rural e urbano

O programa baséase en mellorar a empregabilidade das mulleres no ámbito rural e urbano, dirixido a 150 mulleres inscritas como demandantes de emprego no SPEG co obxectivo de mellorar a súa situación laboral e facilitar a súa inserción, independentemente do seu nivel de formación.

CONTIDO DO PROGRAMA:

• Deseño dun itinerario de formación personalizado, adaptado ao perfil da participante e aos seus intereses profesionais.
  • Información, orientación e asesoramento profesional a cargo de expertos en orientación e mercado laboral.
  • Intermediación laboral con empresas para facilitar a inserción laboral, mediante a captación de ofertas, derivación de CV e concertación de entrevistas.
  • Prácticas profesionais en empresa.
  • Formación en materias transversais de coñecemento, segundo as súas necesidades.
Máis información

As materias transversais poderán ser:

• Competencias dixitais.
  • Claves para unha busca activa e efectiva de emprego.
  • Adestramento en entrevistas laborais.
  • Desenvolvemento de habilidades sociais.
  • Contratos de traballo, nóminas e seguridade social.
  • Traballo autónomo: cómo emprender.
  • Idiomas: inglés.
  • Ferramentas para o teletraballo.
  • Atención ao cliente.
  • Xestión electrónica e E-administración.

DIRIXIDO A:

Mulleres inscritas no SPEG como demandantes de emprego.
Lugar de residencia: calquera localidade da provincia de Pontevedra.
Non necesaria formación ou título previo.
Preferiblemente (non excluínte): con vehículo propio e competencias dixitais básicas. En disposición de acceso a internet e equipo informático.

ÁMBITO DE APLICACIÓN:

Provincia de Pontevedra.

muller emprego
*Tras finalizar o itinerario personalizado as participantes recibirán un incentivo de 400€.
Este curso conta cun compromiso de inserción do 20% das participantes do proxecto.

#DIXITAL

Formación para a adquisición de habilidades específicas para traballar en sectores relacionados coas TIC e adaptarse ás demandas do mercado laboral actual.

Con materias de programación, creación e xestión de páxinas web, deseño gráfico e márketing dixital.

#VERDE

Formacións que teñen como obxectivo capacitar ás persoas para traballar en sectores comprometidos co medio ambiente, sostenibilidade, aforro enerxético, promoción do rural, sustentabilidade, etc.

Con formación sobre o desenvolvemento turístico sostible, a xestión de destinos turísticos, a promoción e comercialización de aloxamentos rurais e a venta online.

Ademais da preparación para o teletraballo en inglés no sector do comercio internacional e en loxística. Incluíndo unha acreditación docente para teleformación ao rematar.

#ALMACÉN, PRODUCIÓN E LOXÍSTICA

Xestión de almacéns, procesos de produción e operacións loxísticas co obxectivo de capacitar ás persoas coas habilidades necesarias para traballar nestes sectores relacionados.

Con aprendizaxes sobre a xestión de almacén, de loxística e do proceso de producción.

¡Mellora a túa empregabilidade!

Por favor, prueba que eres un humano seleccionando la casa.

Financiado por la Unión Europea